Servicedesk medewerker

Voor klanten door het hele land zorgen wij dat de infrastructuren op ICT-gebied worden aangelegd en onderhouden. Zoals je begrijpt heb je als Servicedesk medewerker een breed takenpakket en ben je zowel voor systemen als netwerken verantwoordelijk in een complexe omgeving. Lijkt het jou leuk om eerste aanspreekpunt te zijn voor onze klanten over verschillende IT-gerelateerde vragen, verzoeken en storingen, en los jij deze graag op? Dan is de functie van Servicedesk Medewerker wat voor jou. Lees onze vacature en solliciteer direct.

Je krijgt te maken met hard- en softwareproblemen die jij binnen no time weet op te lossen! Service staat hier hoog in het vaandel. Onze Servicedesk beheert meer dan 2.000 werkplekken op afstand. Je bent in staat om de 1e-lijns incidenten die zowel telefonisch als via een ticketsysteem binnenkomen, zelfstandig op te lossen. Ook los je problemen op Windows besturingssystemen, servers, desktops en laptops op.

Daarnaast verleen je support voor standaard officeapplicaties en voer je datamigraties tussen verschillende systemen uit. Je verhuist en voert werkstations en gerelateerde hardware probleemloos af.

Het aan- en afmelden van hardware reparaties valt ook onder jouw takenpakket. Tenslotte participeer je daar waar nodig in lopende projecten.

Werkzaamheden

Een aantal van je werkzaamheden bestaat daarbij uit:

  • verzorgen van 1e-lijns support richting klanten
  • vraagbaak voor je collega’s op het gebied van supportvragen
  • zorgt voort uitstekende documentatie voor zowel klant als voor eigen collega’ s
  • monitoren en onderhouden van de diverse systemen
  • meedraaien in projectteams
  • werkzaamheden op locatie uitvoeren (field werkzaamheden)

Functie eisen 

Als Servicedeskmedewerker voldoe je o.a. aan de volgende vereisten:

  • Afgeronde MBO opleiding niveau 4 richting Systeem- of Netwerkbeheer;
  • Technische kennis van Windows Servers (2012R2 en hoger), Windows 10, Active Directory en Office 365;
  • Gezien de complexiteit van de ICT vraagstukken, minimaal 2 tot 3 jaar ervaring binnen de ICT en ervaring binnen een MSP is een dikke pré.
  • Uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden in Nederlands en Engels is een vereiste;
  • Stressbestendigheid en een klantvriendelijke instelling;
  • Grote mate van verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • Een geldig rijbewijs
  • Bereidheid tot het draaien van stand-by diensten

Competenties

  • Een servicegerichte instelling, de klant staat centraal
  • Een analytisch en probleemoplossend denkvermogen
  • Goed zelfstandig als in een team kunnen functioneren
  • Grote mate van flexibiliteit om snel te kunnen schakelen en anticiperen op de klantvraag
  • Plannen en organiseren om structureel aan de slag te gaan en prioriteiten weten te onderscheiden

Arbeidsvoorwaarden 

Als Servicedesk medewerker kun je rekenen op:

  • Mooie combinatie tussen thuiswerken en vanaf kantoor werken
  • Laptop van de zaak
  • 8% vakantiegeld
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling
  • Ruime opleidingsmogelijkheden
  • Erg veel vrijheid en verantwoordelijkheden
  • Gratis lunch
  • Een zeer afwisselende baan binnen een groeiende organisatie
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Een goede werksfeer waarbij ernaast hard werken ook ruimte is voor ontspanning.

Locatie 

Zaandam / Breda 

   

Solliciteren?

Ben jij die communicatiefvaardige servicedeskmedewerker die ons gaat ondersteunen in onze groei, stuur dan jouw CV en motivatiebrief  t.a.v. Monique Stoffers naar jobs@trans-ix.nl. Neem voor meer informatie over deze vacature telefonisch contact op met Monique op +31 88 1160 900 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. 

Trans-iX Page Title Bar