Wie is Trans-iX?
Wij zijn Trans-iX: Dé betrouwbare Managed Service Provider voor het Nederlandse bedrijfsleven sinds de jaren ’90.
Bij Trans-iX leveren we echt, op maat gemaakte oplossingen voor onze klanten door heel Nederland. Vanuit ons hoofdkantoor in Zaandam en vestigingen in Breda en Schiphol helpen we klanten om nóg succesvoller te worden dankzij de juiste inzet, het beheer en de beveiliging van IT.
Absolute klanttevredenheid, kwaliteit en het zo efficiënt mogelijk inzetten en uitvoeren van onze technische oplossingen en uitmuntende dienstverlening, zijn de hoogste doelen van Trans-iX.
Waarom kiezen klanten voor Trans-iX?
Bij Trans-iX staan onze kernwaarden altijd centraal in ons denken en doen. We zijn behulpzaam en kennen onze klanten persoonlijk. Goede bereikbaarheid, snelle respons en klaarstaan voor onze klanten als het er écht toe doet vinden wij erg belangrijk.
We begrijpen als ondernemers als geen ander dat flexibel zijn belangrijk is in een bedrijfswereld waar geen dag hetzelfde is. Tevreden klanten en het mogen bijdragen aan hun succes met onze IT-diensten vinden wij geweldig!
We helpen onze klanten met op maat gemaakte IT-oplossingen die echt bij hen passen. Trans-iX is objectief en we laten ons niet leiden of beïnvloeden door externe leveranciers en partners.
Net als onze relatie met de klant gaan we op een respectvolle manier om met onze medewerkers en leveranciers. Wij willen een prettige en zorgzame werkgever zijn waar iedereen zich gelukkig voelt.
Wat doet Trans-iX?
Wij ontwikkelen, implementeren en beheren op maat gemaakte IT-oplossingen voor onze klanten. Trans-iX beheert IT-infrastructuur op je kantoor, in je eigen of een extern datacenter en vanuit de cloud.
Dankzij de betrouwbare, ervaren en objectieve Trans-iX consultants kunnen we je adviseren over de juiste keuze en inzet van datacenter, connectiviteit en cloud diensten.
Met de flexibele oplossingen van Trans-iX weet je als bedrijf dat het altijd goed zit. Ongeacht of je nu of later kiest voor private cloud, hybride of multi cloud.
Wil je bijvoorbeeld wél alle voordelen van de public cloud maar gegarandeerd je eigen data in Nederlandse datacenters? Dan kan Trans-iX je helpen met onze 100% Nederlandse TIX Cloud. Onze oplossingen bewegen mee met de digitale transformatie behoefte van elke klant en zijn toekomstbestendig.Trans-iX is officieel partner van Arrow, Dell, Lenovo, Veaam, Digital Realty- en NorthC datacenters. We zijn gecertificeerd volgens ISO27001/ NEN7510 en hanteren processen volgens de ISO9001 richtlijnen.
Welke diensten levert Trans-iX?
1. Productiviteit:
Met het beheer van schaalbare werkplekken en hostingdiensten zorgen we ervoor dat iedereen altijd en overal kan samenwerken. Dankzij directe koppelingen met publieke cloud providers waaronder Microsoft, kunnen we een optimale mix voor je samenstellen tussen private en public cloud. Hierdoor werkt IT altijd in je voordeel en loop je bij plotselinge krimp of groei nooit tegen beperkingen aan.
2. Connectiviteit:
Dankzij een uitgebreid partnernetwerk kiezen we de snelste internetverbindingen voor jouw bedrijf. Wij garanderen de beste bereikbaarheid voor jouw bedrijf door het beheer van vaste, mobiele en VoIP telefonie. Trans-iX verbindt draadloze en vaste bedrijfsnetwerken met elkaar. Wij zorgen ervoor dat alleen de juiste medewerkers toegang krijgen tot bedrijfskritische data, applicaties en dat iedereen probleemloos kan samenwerken.
3. Continuïteit:
Trans-iX is een betrouwbare en betrokken leverancier: Tijdens de ontwikkelfase, implementatie en achteraf. Je kan altijd rekenen op onze ervaren project- en servicemanagers en vriendelijke collega’s van de Trans-iX klantenservice. Via ons Netwerk Operations Center monitoren we jouw IT-omgeving. We garanderen de continuïteit van jouw bedrijf met onze back-up en disaster recovery diensten, verspreid over meerdere Nederlandse datacenters.
4. Beveiliging:
De bereikbaarheid en beveiliging van de data en systemen van onze klant hebben onze topprioriteit. Daarom kan Trans-iX je helpen bij advies over IT-security. Wij beschermen jouw bedrijf tegen virussen, spam en ransomware. We versleutelen gegevens en zorgen voor een veilige opslag van gegevens, die voldoet aan alle regelgeving en belangrijkste certificeringen. We controleren en testen de beveiliging van onze klanten. Met de inzet van firewalls, tokens en multifactor authenticatie zorgen wij ervoor dat niemand anders toegang heeft tot jullie data en systemen.
Wat kunnen we voor jou betekenen?
Maak kennis met ons en neem vandaag nog contact op met Trans-iX. Ontdek hier enkele referenties van tevreden klanten. We staan voor je klaar en leren je graag kennen, om te kijken hoe we je kunnen helpen om een nog groter concurrentievoordeel te behalen met de inzet van IT.
Kernwaarden
Onze kernwaarden zijn op basis van de input van alle medewerkers geformuleerd. Ze vormen onze identiteit, geven richting aan alles wat wij doen en houden ons scherp. We streven ernaar deze waarden in al onze diensten en producten terug te laten komen. Onze vier kernwaarden zijn objectief, respectvol, behulpzaam en flexibel.
BEHULPZAAM
We begrijpen dat elk systeem dat we ontwerpen en ontwikkelen bedoeld is voor gebruikers. We doen er dan ook alles aan om aan hun werkelijke behoeften te voldoen. We besteden net zoveel aandacht aan de behoeften van onze klanten en teamleden. We zijn door een gevoel van saamhorigheid met elkaar verbonden. Dit betekent dat we delen, dat we elkaar steunen, dat we betrokken en behulpzaam zijn, ook als het minder goed gaat. We willen iets voor een ander betekenen.
FLEXIBEL
We werken flexibel en proberen enkel de noodzakelijke teamleden te betrekken in elke specifieke fase van het project. Dankzij onze expertise en uitgebreid netwerk kunnen we het team dat aan een project werkt eenvoudig opschalen wanneer dat nodig is.
RESPECTVOL
We leren van elkaar en van onze klanten om relaties soepel en succesvol te laten verlopen. Dit kan in onze ogen alleen als we respectvol met elkaar omgaan. Respect ontvangen we door respect te geven. Zo bouwen we samen iets van hoge kwaliteit. En zeg nou zelf, dat is toch het meest bevredigende dat we voor elkaar kunnen doen?
OBJECTIEF
We kijken terug op wat we hebben gedaan, denken na over mogelijke verbeteringen, stellen vragen en zoeken naar antwoorden op een inventieve manier, zonder beperkingen. Zo komen we elke keer weer objectief met nieuwe oplossingen. We blijven open staan voor input en zoeken naar nieuwe oplossingen. Uiteindelijk worden enkel de beste oplossingen geïmplementeerd, passend bij de vraag en organisatie van de klant.